Hanteringsrutin för Reklamationer

OBS! Denna sida är främst avsedd för våra återförsäljare.

Om du som konsument har en reklamation och har köpt din vara hos en av våra återförsäljare, ber vi dig att i första hand kontakta butiken eller återförsäljaren där köpet gjordes. De hjälper dig vidare enligt våra gemensamma rutiner för reklamationer och service.

Vi på Aspen strävar alltid efter att leverera produkter av högsta kvalitet. Skulle det trots detta uppstå något problem med de varor du har mottagit, vill vi göra reklamationsprocessen så enkel och smidig som möjligt för dig. För att vi ska kunna hantera din reklamation snabbt och effektivt ber vi dig att inkludera följande information i ditt ärende.

Genom att fylla i min e-postadress i kontaktformuläret samtycker jag till att Lantmännen Aspen lagrar och hanterar mina personuppgifter. Lantmännen Aspen använder ett ärendehanteringssystem för att ge relevant rådgivning och service.

Vill du inte lämna dina kontaktuppgifter går det bra att ringa oss i stället på telefon 0301-23 00 00.
Det går också bra att kontakta oss om du vill att dina personuppgifter gallras i systemet.

 

**Om det är en transportskada måste du notera detta direkt vid mottagande av godset. Vänligen meddela oss om du har rapporterat skadan till speditören.

Vänligen skicka din reklamation till följande e-postadress: aspen.webborder@lantmannen.com

Vi återkopplar till dig så snart som möjligt och tackar för att du hjälper oss att förbättra våra tjänster och produkter!